Ασχολήθηκε με την προσωπογραφία με μία διάθεση εξιδανίκευσης των μορφών, συμβάλλοντας με το έργο του στην αλλαγή τεχνοτροπίας που συντελέστηκε στα Επτάνησα στο β' μισό του 19ου αιώνα. Εδώ, παρά την άκομψη κίνηση του χεριού και την περιπαικτική απόδοση του προσώπου, το σύνολο του πίνακα αποπνέει έναν λυρισμό και μια εικόνα ιδεατή. Ο Ιατράς θα φωτίσει το πορτρέτο και θα χρωματίσει το φόντο για να τοποθετήσει αμέσως μετά τη μορφή της νεαρής Κερκυραίας στο ύπαιθρο και να ζωντανέψει τα χρώματα.