Στο συγκεκριμένο έργο κυριαρχεί η κλασικιστική αντίληψη, η λεπτότητα της γραμμής και η συνθετική καθαρότητα, παρουσιάζοντας συγγένειες με την ειδυλλιακή γαλλική τοπιογραφία του 18ου και 19ου αιώνα, ενώ διακρίνουμε και επιρροές από τα διδάγματα του ιμπρεσιονισμού. Η δυτικότροπη τοπιογραφική του αντίληψη, που σχετίζεται κάπως με τις εικαστικές αναφορές ξένων περιηγητών στην Ελλάδα, τον αντιδιαστέλλει ως προς ορισμένους συγχρόνους του της λεγόμενης "Γενιάς του '30" στις ιδέες των οποίων κυριαρχούσε η "Ελληνικότητα".