Κερκυραία και νέος
Σπούδασε ζωγραφική στην Ακαδημία Καλών Τεχνών της Βενετίας με καθηγητή τον Lodovico Lipparini, ενώ αναφέρεται ότι στη Ζάκυνθο μαθήτευσε κοντά στον Νικόλαο Καντούνη. Κατά τη διάρκεια των σπουδών του έλαβε δύο φορές μέρος σε εκθέσεις στη Βενετία. Το 1847 επέστρεψε στην Ελλάδα και το 1856 διορίστηκε καθηγητής σχεδίου και ζωγραφικής στο Αρσάκειο.
Ζωγράφισε ιστορικά θέματα εμπνευσμένα από την Επανάσταση, που χαρακτηρίζονται από μία συναισθηματική φόρτιση. Από το 1850 άρχισε παράλληλα να φιλοτεχνεί προσωπογραφίες προσωπικοτήτων, συγγενών του, καθώς και καθηγητών του Πανεπιστημίου Αθηνών για τη διακόσμηση της αίθουσας τελετών, στις οποίες επικρατεί ένα περισσότερο ακαδημαϊκό ύφος, χωρίς να λείπουν και στοιχεία της επτανησιακής ζωγραφικής. Προς το τέλος της ζωής του ανέλαβε, μετά από παραγγελία της ελληνικής κυβέρνησης, να φιλοτεχνήσει τα πορτρέτα των αγωνιστών της Επανάστασης, πέθανε όμως πριν προλάβει να ολοκληρώσει το σύνολο του έργου. Τα έργα αυτά βρίσκονται σήμερα στο Εθνικό Ιστορικό Μουσείο, ενώ τα προσχέδιά τους στη συλλογή Κουτλίδη και στο Μουσείο Μπενάκη.
Με στοιχεία ρομαντικά αλλά και επιδράσεις από τον οριενταλισμό, ο Τσόκος αποδίδει τη σκηνή με συναισθηματική φόρτιση.
Οι Κυνοπιάστες είναι ένα γραφικό και μεγάλο χωριό στην ενδοχώρα της Κέρκυρας. Τα σπίτια της χαρακτηριστικής...
Θέλετε να λαμβάνετε τα νέα του Μουσείου της Πινακοθήκης ηλεκτρονικά?
Π.Ε.Π. ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝΜΕΤΡΟ 1.4
Το παρόν έργο συγχρηματοδοτείται σε ποσοστό 80% απο το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και κατά 20% απο εθνικούς πόρους