Στο σχεδίασμα όπου εικονίζεται το Παλαιό Φρούριο της Κέρκυρας, ο Παρθένης στέκεται στη μεγάλη στροφή του δρόμου και σχεδιάζει με λάδι σε ένα μικρών διαστάσεων μουσαμά. Στο ίδιο σημείο φωτογραφίζεται με την κόρη του το 1930, όταν επισκέπτεται το νησί. Η χρήση της συγκεκριμένης οπτικής γωνίας είναι συχνή όχι μόνο στους περιηγητές και τους ξένους ζωγράφους των περασμένων αιώνων, αλλά και στους ζωγράφους του δέκατου ένατου αιώνα. Από την ίδια θέση ζωγράφισε το φρούριο ο Πίτζε. Είναι άλλωστε η γωνία που επιτρέπει μια πλήρη θέαση του φρουρίου που σαν καράβι μοιάζει να πλέει στη θάλασσα.